Ο Carlo Abarth μετά τη συνεργασία του με την Cisitalia, δημιούργησε το 1950 την δική του εταιρεία. Στην αρχή επικεντρώθηκε στην βελτίωση κινητήρων για την Fiat και άλλους οίκους, πριν αποφασίσει το 1955 να παράξει ολοκληρωμένα αυτοκίνητα, πολλά από τα οποία ήταν σε συνεργασία με την Carrozzeria Zagato.
Το 1956 ήταν το έτος που κατασκεύασε ένα από τα πιο φημισμένα και πιο επιτυχημένα μοντέλα, το 750 Coupe, που εκτός από αγωνιστικό, ήταν κατάλληλο και για οδήγηση στον δρόμο ενώ βασιζόταν στα μηχανικά μέρη και το πάτωμα του Fiat 600. Η υπερκατασκευή του αμαξώματος αποτελείτο από μικρής διαμέτρου σωλήνες, μόλις μισής ίντσας, που στήριζαν το πανέμορφο, πανάλαφρο και αεροδυναμικό αμάξωμα από αλουμίνιο του Zagato. O όγκος της μηχανής αυξήθηκε σταδιακά στα 800, 850 και 1000 κ.εκ., όπως στο συγκεκριμένο, ενώ ο κινητήρας προικιζόταν με ένα προηγμένο σύστημα καπακιού, με ημισφαιρικούς θαλάμους καύσης, διπλούς εκκεντροφόρους επι κεφαλής (από όπου και ο τίτλος Bialbero στα Ιταλικά) και δύο διπλά καρμπυρατέρ Weber. Ηταν εξαιρετικά επιτυχημένο στους αγώνες και είναι χαρακτηριστική η διπλή νίκη του Ιταλού πολύπρωταθλητη Massimo Leto di Priolo, ο οποίος κέρδισε με ένα 750 το 1957 το σιρκουϊ της Ρόδου και την ανάβαση της Φιλερημου, αφήνοντας άναυδους τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου λόγω του μικρού κυβισμού του αυτοκινήτου του.
Έτος κατασκευής: 1960
Τύπος κινητήρα / cc: 4 in line / 982cc
Ισχύς κινητήρα: 91bhp / 7,100rpm
Τελική ταχύτητα: 205 km/h
Μονάδες παραγωγής: Ν/Α