Τη δεκαετία του ’30, ο Donald Healey είχε συνεργασία με την παλιά εταιρία Triumph την οποία και κράτησε ενεργή στους αγώνες. Μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο ανέπτυξε μια ανεξάρτητη κατασκευαστική εταιρία, παράγοντας αρχικά ένα γρήγορο και ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα Riley 2.5 λίτρων και ισχύ 104 ίππων. Ακολούθησαν άλλα μοντέλα Healey με κινητήρες από Alvis, American-Nash και τελικώς τετρακύλινδρους Austin Α 90C. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το τελευταίο της σειράς MK III BJ8 όντας εφοδιασμένο με τον ισχυρότερο εξακύλινδρο κινητήρα των τριών λίτρων και 150 ίππων. Επίσης, ήταν από τα λίγα που εισήχθησαν από την ελληνική αντιπροσωπεία της Austin με την πρόθεση να συμμετάσχει στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας.
Έτος κατασκευής: 1965
Τύπος κινητήρα / cc: 6 in line / 2,912cc
Ισχύς κινητήρα: 150bhp / 5,250rpm
Τελική ταχύτητα: 193 km/h
Μονάδες παραγωγής: 17,712