Ολοήμερο Θερινό σχολείο STEM στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου!

Το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θ. & Γ. Χαραγκιώνη σε συνεργασία με τον STEM Education θα λειτουργήσει ολοήμερο θερινό σχολείο STEM στις εγκαταστάσεις του στο κέντρο της Αθήνας (Ιουλιανού 33-35 & Γ’ Σεπτεμβρίου 76), στάση μετρό Βικτώρια.

Επιλέγοντας ένα από τα προγράμματα του Summer School, το παιδί σας εξασφαλίζει ώρες δημιουργικής απασχόλησης που περιλαμβάνουν εκπαιδευτικά προγράμματα, επιστημονικές γνώσεις  και άφθονο παιχνίδι σε ειδικά διαμορφωμένους σύγχρονους και ασφαλείς χώρους που του επιτρέπουν να κοινωνικοποιηθεί και να διασκεδάσει.

Το Summer School είναι ένα αναγκαίο διάλειμμα από το ακαδημαϊκό έτος όπου η δημιουργικότητα, η περιπέτεια, οι συγκινήσεις και τα χαμόγελα αποτελούν προτεραιότητα.

Τα παιδιά αλληλεπιδρούν με ομοϊδεάτες συνομηλίκους και είναι σε θέση να δημιουργήσουν εύκολα φιλίες (πιθανές δια βίου φιλίες) που έχουν ρίζες σε παρόμοια ενδιαφέροντα.  Άλλωστε, οι συνθήκες ομαδικής κατασκήνωσης είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για τα παιδιά να νιώσουν ότι στηρίζονται στα πόδια τους και συμμετέχουν  σε μια οργανωμένη κοινότητα.

Κάθε παιδί έχει περισσότερες ευκαιρίες να εξερευνήσει θέματα που το ενδιαφέρουν όπως η ρομποτική, ο προγραμματισμός ή οι φυσικές επιστήμες. Τέτοιου είδους εστιασμένη δραστηριότητα είναι δύσκολο να βρεθεί αλλού.

Τα παιδιά μπορούν να πειραματιστούν σε τομείς που δεν νιώθουν την άνεση να προσεγγίσουν στην καθημερινότητα τους και να ανακαλύψουν δεξιότητες που ούτε οι ίδιοι γνώριζαν ότι κατείχαν, χωρίς το φόβο της αποτυχίας και των επακόλουθων επιπτώσεων.

Κάθε παιδί γεμίζει με θετικές εμπειρίες και γνώσεις, τις οποίες μοιράζεται με νέους ανθρώπους, δημιουργώντας έτσι δεσμούς που θα θυμάται για πάντα.

 

Πρόγραμμα STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για την Προσχολική ηλικία

Παρατηρώ & Αναρωτιέμαι τι συμβαίνει στον κόσμο γύρω μου!

 

Το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσφέρει τη δυνατότητα σε παιδιά προσχολικής ηλικίας να αξιοποιήσουν την περιέργεια, την εφευρετικότητα και τη δημιουργικότητά τους. Οι δραστηριότητες που απαρτίζουν το πρόγραμμα στηρίζονται στη διαδραστικότητα και στον πειραματισμό, αφού τα παιδιά είναι ελεύθερα να αγγίξουν και να χειριστούν το εκπαιδευτικό υλικό αλλά και να το χρησιμοποιήσουν σύμφωνα με τις οδηγίες που τους δίνονται ή ακόμα και σύμφωνα με την δική τους κρίση.

Μέσα από τις ποικίλες δραστηριότητες του προγράμματος τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν κατασκευαστικές ικανότητες, να μάθουν να ξεχωρίζουν και να ταξινομούν τα υλικά, να παρατηρούν τα χρώματα και τα σχήματα και κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο των μαθηματικών και της λογικής ακολουθίας. Παράλληλα, οι μαθητές ανακαλύπτουν τρόπους να εκφράζονται, να συνεργάζονται αλλά και να ακολουθούν οδηγίες μεθοδικά, βήμα προς βήμα. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εκπαιδευτικές κατασκευές από την καθημερινότητά μας, όπως οχήματα, ζώα, ηλεκτρικές συσκευές αλλά και κατασκευές βγαλμένες από τη φαντασία των ίδιων των παιδιών!

Οι μαθητές καλούνται να συνεργαστούν στα πλαίσια μιας ομάδας, να παίξουν, να κατασκευάσουν, να συνδέσουν τις κατασκευές τους με εικόνες από τη πραγματική ζωή, παρακολουθώντας videos σύντομης διάρκειας.

Θα προγραμματίσουν επιδαπέδια robots, θα τα μεταμορφώσουν σε ζωάκια και θα τα βάλουν να χορεύουν!

Θα δώσουν σχήμα και κίνηση σε χάρτινα μοντέλα, τα οποία  θα ζωγραφίσουν με το δικό τους στυλ και φαντασία!

Θα απολαύσουν και θα ανακαλύψουν την τέχνη μέσα από έγχρωμα γεωμετρικά σχήματα!

Θα διακρίνουν τη μαγεία των φυσικών επιστημών μέσα από διασκεδαστικά πειράματα!

Σκοπός του προγράμματος είναι οι μικροί μαθητές να έλθουν σε επαφή και να παίξουν με το πιο σύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό παγκοσμίως. Να μάθουν, να αναπτύξουν και να εξελίξουν τις προσωπικές τους δεξιότητες, διασκεδάζοντας! Να ανακαλύψουν τη χρησιμότητα της ομάδας και να αντιληφθούν τη σημασία της συνεργασίας!

 

Πρόγραμμα STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για τις Πρώτες Τάξεις Δημοτικού (Α’, Β’ & Γ’)

Γνωρίζω τις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία!

 

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές των τριών πρώτων τάξεων του Δημοτικού να μεταμορφωθούν σε μικρούς επιστήμονες! Συνδυάζοντας γνώσεις από τις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά, τα παιδιά λειτουργούν μεθοδικά, με στόχο πάντα να δώσουν τη λύση σε κάποιο πρόβλημα.

Μέσα από μια σειρά ειδικά σχεδιασμένων δραστηριοτήτων, μαθαίνουμε τα βασικά δομικά στοιχεία μιας κατασκευής, ανακαλύπτουμε τις Απλές Μηχανές (τροχαλίες, γρανάζια, τροχοί, άξονες, μοχλοί, κεκλιμένο επίπεδο, σφήνα, βίδα) και εξερευνούμε τους διάφορους τρόπους λειτουργίας τους. Παρατηρούμε το περιβάλλον, τον κόσμο γύρω μας και αναρωτιόμαστε… Γιατί τα πράγματα πέφτουν προς τα κάτω; Τι είναι το ουράνιο τόξο; Πώς μεταδίδεται το φως;  Πώς ανάβει μια λάμπα; Πώς μπορώ να κάνω ένα αυτοκίνητο να κινείται; Πώς μπορώ να προγραμματίσω ένα ρομπότ χωρίς να χρησιμοποιήσω υπολογιστή; Παράλληλα, αναλογιζόμαστε τη σχέση μεταξύ Τέχνης & Επιστήμης και αποκτούμε την πρώτη μας επαφή με τον κόσμο του STEAM! Άλλωστε, όπως είχε πει και ο Albert Einstein, «Οι μεγαλύτεροι επιστήμονες είναι πάντα και καλλιτέχνες!»

Καθ’ όλη τη διάρκεια του μαθήματος, τα παιδιά εργάζονται σε ομάδες, καθώς το πνεύμα συνεργασίας είναι βασική προϋπόθεση για να επιτύχουμε τη μέγιστη απόδοση. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται, επίσης, στην πρακτική εξάσκηση, μέσα από την οποία τα παιδιά αντιλαμβάνονται φαινόμενα που θα ήταν πολύ δύσκολο να κατανοήσουν σε θεωρητικό επίπεδο.

Σκοπός του προγράμματος είναι να εισάγει τα παιδιά σε βασικές έννοιες των Φυσικών Επιστημών και της Μηχανικής (ταχύτητα, δύναμη, τριβή, ηλεκτρισμός κ.λπ.) μέσα από τον πειραματισμό και να μετατρέψει τη γνώση σε διασκέδαση και δημιουργία!

 

 

Πρόγραμμα STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για τις Τελευταίες Τάξεις Δημοτικού (Δ’, Ε’ & Στ’)

Γνωρίζω τις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία και τους Αυτοματισμούς!

 

Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού αυτού προγράμματος τα παιδιά εισάγονται στον κόσμο των αυτοματισμών, μαθαίνουν να αναπτύσσουν αλγοριθμικό τρόπο σκέψης και να βρίσκουν λύσεις σε προβλήματα που εξάπτουν την περιέργειά τους. Παράλληλα, αποκτούν την ευκαιρία να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στα πεδία των Φυσικών Επιστημών, της Μηχανικής, της Τεχνολογίας και των Μαθηματικών. Χρησιμοποιούν ποικίλα δομικά στοιχεία για να φτιάξουν απλές και σύνθετες μηχανικές κατασκευές που μπορούν να αποτελέσουν τους ήρωες της δικής τους φανταστικής περιπέτειας, επιλύοντας όμως ταυτόχρονα πραγματικά προβλήματα από το φυσικό κόσμο που τα περιβάλλει.

Η διαδικασία του «Προγραμματισμού» εμπλέκει τα παιδιά σε πρακτική, ενεργητική, ομαδική εργασία διερευνητικού & πειραματικού χαρακτήρα (πρώιμοι επιστήμονες), τα βοηθά να κατακτήσουν τη γνώση μέσα από το παιχνίδι αλλά και αναπτύξουν περαιτέρω τις γλωσσικές τους δεξιότητες, μέσω της διατύπωσης ερωτήσεων, αναζήτησης μοτίβων, επιλογής στρατηγικών και της διατύπωσης συμπερασμάτων.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα ηλεκτροσκόπιο; Είναι ο ηλεκτρομαγνήτης μαγνήτης; Τι χρειάζεται ένα πύραυλος για να πετάξει σωστά; Τι είναι ο κινητήρας; Τι είναι το robot; Μπορούν τα robots να παίξουν μουσική; Μπορώ να φτιάξω ένα παιχνίδι στον Η/Υ μου; Πώς μπορώ να φτιάξω το πρώτο μου video; Όλα τα παραπάνω είναι μερικά από τα ερωτήματα που οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν μέσα από διασκεδαστικές δραστηριότητες που σκοπό έχουν να φέρουν σε επαφή τα παιδιά με τις Φυσικές Επιστήμες και τον Προγραμματισμό, μα κυρίως να τα κάνουν να απολαύσουν τη διαδικασία της μάθησης!

Βασική επιδίωξη του προγράμματος είναι να καταφέρουν τα παιδιά να εξερευνήσουν τις δυνατότητες των σύγχρονων τεχνολογιών, να αγαπήσουν το εργαστήριο και να αισθανθούν επιστήμονες! Γιατί όχι να μην είναι και αυτοί οι επόμενοι εφευρέτες;

 

Βασικός εκπαιδευτικός στόχος του θερινού σχολείου είναι η ανάπτυξη και η ενίσχυση των δεξιοτήτων και της δημιουργικότητας με την τεχνική των ανοιχτών ερωτημάτων που εμπλέκει τους εκπαιδευόμενους σε διαδικασίες σκέψης για την επίλυση συγκεκριμένων – πραγματικών προβλημάτων μέσω κατασκευών, καθώς και η κοινωνικοποίηση των παιδιών στο πλαίσιο της Επιστημονικής Μεθοδολογίας. Για το λόγο αυτό οι συμμετέχοντες στο θερινό σχολείο θα εργαστούν σε ομάδες εφαρμόζοντας τις διαδικασίες του προγράμματος STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) οικοδομώντας τη γνώση ενεργά, ερευνώντας, θέτοντας ερωτήσεις και δίνοντας απαντήσεις συνεργαζόμενα και επικοινωνώντας με θετικό τρόπο. Θα κληθούν επίσης να προτείνουν λύσεις σε πραγματικές ανάγκες επιλέγοντας κατάλληλες διαδικασίες και υλικά, σχεδιάζοντας, δοκιμάζοντας και τροποποιώντας τις κατασκευές τους, κάνοντας προβλέψεις, μετρώντας και αντιπαραβάλλοντας στοιχεία, συνάγοντας συμπεράσματα. Τέλος, θα αγαπήσουν τις Φυσικές επιστήμες και θα αποκτήσουν εργαστηριακή εμπειρία.

Παράλληλα, τα παιδιά που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα:

  • Θα περιηγηθούν στα εκθέματα του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου.
  • Θα συμμετάσχουν στο εγκεκριμένο πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας Make Roads Safe Hellas.
  • Θα παρακολουθήσουν παιδικές ταινίες στο αμφιθέατρο.

 

Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής από την MAKE ROAD SAFE HELLAS

Στόχος του προγράμματος είναι τα παιδιά  προσχολικής & σχολικής ηλικίας να μαθαίνουν τις βασικές αρχές οδικής ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής, μέσα από την εφαρμογή μηνυμάτων όπως:

 

 

“Σταμάτα, Κοίτα, Άκου” πριν να διασχίσεις το δρόμο / Φοράμε ΠΑΝΤΑ ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητο.

Όταν βγαίνουμε από το αυτοκίνητο, το κάνουμε ΠΑΝΤΑ από την ασφαλή πλευρά του δρόμου, μακριά από την κυκλοφορία.

Συμπεριφερόμαστε σωστά μέσα στο αυτοκίνητο.

Όλες οι δραστηριότητες επικεντρώνονται στην εφαρμογή μηνυμάτων οδικής ασφάλειας και σωστής κυκλοφορικής συμπεριφοράς για να κρατήσουν τα παιδιά ασφαλή στο δρόμο.

 

Οι βασικές αρχές που διέπουν όλες τις δραστηριότητες του M.R.S.H. είναι:

Ευαισθητοποίηση για τους κινδύνους στο δρόμο

Σωστή κυκλοφορική συμπεριφορά γύρω από τους δρόμους και τους κανόνες πρέπει να ακολουθηθούν

Ασφαλείς επιλογές ως πεζοί και ως επιβάτες οχήματος.

 

Γιατί να διδαχθούν τα παιδιά οδική ασφάλεια και σωστή κυκλοφοριακή συμπεριφορά?

Η οδική ασφάλεια είναι ένα ζωτικής σημασίας θέμα για τα παιδιά και τους νέους και δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσει η διδασκαλία της. Περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν στους δρόμους του κόσμου κάθε χρόνο και δεκάδες εκατομμύρια τραυματίζονται. Τα παιδιά διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο διότι:

Το μικρό τους μέγεθος καθιστά πιο δύσκολο από τους οδηγούς να τα δουν.

Δεν είναι σε θέση να αναγνωρίζουν επικίνδυνες καταστάσεις και δεν έχουν την ωριμότητα να πάρουν σωστές αποφάσεις σχετικά με την κυκλοφορική και οδική συμπεριφορά.

Είναι σωματικά μικρότερα και έτσι είναι πιο πιθανό να χτυπήσουν πιο σοβαρά σε περίπτωση ατυχήματος.

Κατά μέσο όρο πάνω από 500 παιδιά κάτω των 18 ετών χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους του κόσμου κάθε μέρα.

 

 

Πρόγραμμα

Πρώτη εβδομάδα 17/06 με 21/06

Δεύτερη εβδομάδα 24/06 με 28/06

Τρίτη εβδομάδα 01/07 με 05/07

 

Ώρα / Ημέρα

1η μέρα

2η μέρα

3η μέρα

4η μέρα

5η μέρα

08:15-09:15

Προσέλευση

Προσέλευση

Προσέλευση

Προσέλευση

Προσέλευση

09:30-11:00

Δραστηριότητα

Δραστηριότητα

Extra Curriculum

Δραστηριότητα

Δραστηριότητα

11:00-11:30

Διάλειμμα

Διάλειμμα

Διάλειμμα

Διάλειμμα

Διάλειμμα

11:30-13:00

Δραστηριότητα

Δραστηριότητα

Extra Curriculum

Δραστηριότητα

Προετοιμασία

13:00-13:30

Φαγητό

Φαγητό

Φαγητό

Φαγητό

Φαγητό

13:30-14:30

Δημιουργικές δραστηριότητες

Δημιουργικές δραστηριότητες

Δημιουργικές δραστηριότητες

Δημιουργικές δραστηριότητες

Διαγωνισμός

14:30-17:00

Αποχώρηση

Αποχώρηση

Αποχώρηση

Αποχώρηση

Αποχώρηση

 

Κόστος Ολοήμερου Εβδομαδιαίου Προγράμματος

  • Κόστος Summer School (ανά περίοδο, ανά παιδί) 110 ευρώ (περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα).

Το πρόγραμμα και η ύλη μαθημάτων είναι ίδιο και για τις τρεις εβδομάδες.

Μπορείτε να επιλέξετε την εβδομάδα που εξυπηρετεί καλύτερα.

 

Πληροφορίες-Εγγραφές

210 8816187

[email protected]

Copyright 2024 - Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου